Věcí odporujících zdravému rozumu je ve Starém zákoně takové množství, že by bylo potřeba spousty stran textu, aby je bylo možné popsat. Tak například: Adam a Eva byli údajně první lidé a po vyhnání z Ráje se jim narodili Kain a Abel. Kain potom zabil Abela a Hospodin Kaina vyhnal z jejich původní domoviny a pak se v Bibli píše (Gn
Bůh dopouští, ale neopouští.Buh je láska a tá milující, tohle na zemi je nedostatek lásky lidí, proto se dějou tyhle věci. Nevinte Boha za lidskou hloupost,za viny a hříchy lidí, Bůh je láska!! Jenže lidi se řídí svetskymi zákony a neřídí se Božími.Proto to utrpení..
To co se deje-celosvětová migrace obyvatel,je cilene a zamerne s cílem destabilizace a islamizace evropy. Řídí to evropské elity a globaliste pod pláštíkem nové multikulturní společnosti. Hlavním cílem je vyvolat strach v lidech,Aby nakonec přistoupili na nový světový řád a totalitní vládu. Jak jinak si vysvětlit,ze proti tomu nic nedělají a dál do svých zemi v poušti nebezpečné lidi. A ti kdo se proti tomu ozvou prichazeji o práci. Média záměrně lžou. Je to důsledek lidské zloby a snahy ovládnout celý svět. Pan Ježíš na tyto časy které přijdou upozorňoval. Není to dílo Boží ale dílo zlého. Proto je třeba se modlit za evropu ale i za naší zem a naše zákonodárce,kteří často spolupracují na islamizaci našich zemi,namísto aby se postavili proti a za svůj lid...Smutne..
Myšlenka reinkarnace patří k základnímu vědění lidí, i když někteří vědomost potlačují, a je zaznamenána v té či oné podobě ve všech civilizacích a v každé epoše lidských dějin. Myšlenka reinkarnace vzbudila zájem mnoha básníků křesťanů, i když křesťanské církve, stejně jako mnoho Biblických učení, považují tuto myšlenku za kacířskou. Církev toto učení odsoudila, a prohlásila ho
Zpravidla nás od dětství připravují na to, abychom vše dělali poctivě, pečlivě, svědomitě, pěstují v nás pocit odpovědnosti a vštěpují nám podvědomí o tom, co je dobře a co je špatně. Pochopitelně, je to tak správně, má to tak být. Jinak by zde byla dosti veliká armáda lajdáků, lemplů a hlupáků. Jenomže některým se to vžije do podvědomí natolik, až se toto podvědomí stane součástí jeho samotného.
Jsou Velikonoce. To by v tuto roční dobu nebylo nic zvláštního kdyby - ano, kdyby. Kdyby to nebyly mé první Velikonoce, co jsem nebyl v práci. Po 25 letech. Najednou jsem nevěděl co dělat. Neděli jsem si naplánoval zajít k unitářům, nikde jsem nebyl. Prostě jsem lenošil. Bůh to vidí. Ano, viděl, jak jsem četl, koukal na televizi, byl na internetu a na malé návštěvě u otce.
Pročetl jsem několik
Před nedávnem tu bylo vzpomenuto téma čtyřiceti dnů,které strávil Ježíš po svém zmrtvých zde na Zemi,před tím než byl vzat do Nebe. Vždycky mne zaráželo,jak málo zpráv máme z tohoto období Kristova pozemského působení. Co se vám z této doby vybaví za Pánova slova? Mě tak "pokoj vám" a "nebuď nevěřící,ale věřící"... Očekával bych spoustu zvědavých otázek apoštolů ve stylu: "Tak
Nemocná společnost se musí hodně zabývat politikou, jako se nemocný člověk, musí hodně zabývat svým trávením, nevšímat si té věci, by mohlo být osudným zbabělstvím v jednom i druhém případě. Ale jakmile to někdo začne poažovat za přirozenou myšlenkovou potravu - jestliže někdo zapomene, že na takové věci myslíme jen proto, abychom mohli myslet na něco jiného, pak to,co podstupovali kvuli svému
Bože a náš Pane,
děkujeme Ti,že jsi nás v noci ochraňoval, že jsi nám dal probudit do Tvého nového dne, že jsme směli vstát a vidět Tvé slunce. Děkujeme Ti, že jsme se tu mohli dnes sejít k slyšení Tvého slova a k chválení Tebe.
Hospodine, jsi světlem pro naše kroky životem, Tvoje berla a Tvá hůl nás potěšují, dopřáváš nám odpočívat na travnatých nivách...
Vyznáváme Pane, že toho nejsme hodni. Ty se o nás staráš jako věrný dobrotivý pastýř o své ovce a my přesto tak často selháváme. Ženeme se dny, týdny, měsíci, roky a úplně zapomínáme na Tebe a na Tvoji přítomnost, na Tvoje odpuštění, na Tvou lásku.
Prosíme dej ať se dokážeme zastavit, ať dokážeme naslouchat Tobě i svým bližním, ať dokážeme věrně přijímat Tvou lásku, ať jí umíme rozdávat dál.
Lásku trpělivou, lásku, která se nevychloubá, která nemá radost ze špatností, ale vždycky se raduje z pravdy.
Dej abychom i tuto neděli otevřeli svá srdce pro Tvé evangelium, které dává jistotu našim krokům a pokoj našim duším.
Amen
Žádný křesťan a vlastně ani žádný historik nemůže přijmout epigram, který definuje náboženství jako soukromou záležitost jednotlivce. Myslím, že to byl jeden z Wesleyů, kdo řekl, že Nový zákon není nic o náboženství provozovaném o samotě. Není nám dovoleno zanedbávat společná shromáždění. Křesťanství je už v nejranějším ze svých dokumentů institucionální. Církev je nevěsta Kristova, jsme úd Kristova