Nemám čas."
Všichni
Žít jako vyznávající křesťan a přitom nezůstávat v Božím slově, je jako snažit se jet krajinou a nedržet na cestě. Nedokážeš to. Je to jako říkat, že ve skutečnosti nemáš o Boha zájem. Žel, lidé, kteří nemají o Boha zájem, skončí v pekle.
Boží Slovo je základem pro porozumění o tom, zda trojiční dogma má zásadní podporu v Písmu. Je také obecným jevem, že Písmu se vzala nejvyšší autorita.
2.Petr.1:21 Neboť proroctví nikdy nebylo proneseno z lidské vůle, nýbrž unášeni Duchem Svatým mluvili lidé poslaní od Boha.
2.Tim.3:16, Veškeré Písmo je vdechnuté Bohem a je užitečné k učeni, k usvědčovaní, k napravovaní, k výchově ve spravedlnosti,
Bůh dal člověku schopnost pochopit Boží Slovo bez hlubokých teologických úvah a Boží Slovo je předloženo zcela srozumitelně. Některá vyznání o trojici:
"Písmo jasně učí, že je jeden Bůh, který je nekonečny a který existuje ve třech osobách: Otec, Syn a Duch svatý. Každá z těchto osob je cele Bohem, všechny jsou stejně věčné, jsou si rovny v moci a slávě a ve stejné míře sdílejí tytéž atributy a dokonalosti. Ačkoliv jsou nerozdělené v přirozenosti a bytí, každá z osob Boží trojice má v dokonale harmonii skrze celou věčnost odlišnou roli a funkci."
253 Trojice je jedna. Nevyznáváme tři bohy, nýbrž jednoho Boha ve třech osobách:
"soupodstatnou Trojici”.61 Božské osoby se neděli o jediné božství, nýbrž každá z nich je úplně cely Bůh: "Otec je všechno to, co je Syn, Syn všechno to, co je Otec, Otec a Syn všechno to, co je Duch svatý, totiž jediný Bůh, podle své přirozenosti.”62 "Každá ze tří osob je onou skutečnosti, totiž podstatou, bytnosti nebo božskou přirozenosti.”
Modlitba, která napravuje hříšníka a uzdravuje nemocného, je naprostá víra, že všechny věci jsou možné Bohu. Je to duchovní porozumění jemu, odosobněná láska. Mluvím ze zkušenosti, aniž bych se ohlížela na to, co jiní o tomto prědmětu říkají nebo myslí. Modlitba, bdělost a práce, spojeny se sebeobětováním, jsou prostředky Boží milosti k dovršení všeho, co bylo úspěšně vykonáno pro pokřesťanštění
Je-li člověk opilcem, otrokem tabáku, nebo je-li člověk nakloněn k některým zvláště nechutným formám hříchů, utkejte se s těmito omyly a zničte je pravdou bytí, totiž tím, že provinilci ukážete utrpení, jež mu takové zvyky přinášejí, a že ho přesvědčíte, že není pravé potěšení v klamných choutkách. Narušená mysl se projevuje narušeným tělem. Chtíč, zlomyslnost a všechny druhy zla jsou chorobná
To, co se nyzývá nemoc, neexistuje. Není to ani mysl, ani hmota. Věření ve hřích, který se stal hrozným v síle avlivu, je spočátku nevědomý omyl, zárodečná myšlenka bez pohnutky. Později však ovládne tak zvaného člověka. Vášeň, zvrhlé choutky, nepoctivost, závist, nenávist, pomsta, dozrávají v čin, jen aby přišly z hanby a bolesti ke svému konečnému potrestání. Smrtelná existence je sen o
Podivuhodná životní cesta a duchovní poznání 93 leté dámy, povoláním překladatelky a nyní i spisovatelky vlastního života. Návštěva Igora Chauna a první z možné série společných rozhovorů. Melanie Rybárová se narodila 19. února 1925 v Praze jako Miloslava Beranová. Dětství strávila na Letné, posledních padesát let žije v Dlouhé třídě v Praze 1. Jméno Melanie používá od svých dvaceti let, kdy jí
Když byl Ježíš s učedníky na Olivové hoře, zeptali se ho: "Pověz nám, kdy to nastane a jaké bude znamení tvého příchodu a skonání věku!" A Ježíš vypráví o znameních, válkách, pohromách, utrpení, nenávisti,falešných prorocích, pronásledování, znesvěcení chrámu, předpotopní lhostejnosti, posledním pokolení a nutnosti bdít. (Mat 24) Tím však nekončí. Přidává PODOBENSTVÍ o 10 PANNÁCH (družičkách),